{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af forsikring
  • #1   11. jul 2022 Vi har agria til vores katte. Vi har fået dækket bl.a. tandresorptioner, undersøgelse for hcm, udtrækning af tænder, cystenyre, operation for ødelagt korsbånd og andet. Vi har været tilfredse og pengene har stået på vores konto indenfor 5 dage.

  • #2   11. jul 2022 Tak for svar, Kristina! Hvilken af de tre af deres pakker har du valgt og for hvor mange katte?

  • #3   11. jul 2022 Tinka er forsikret i Tryg. Hun er 4 år, og har desværre været ramt af både struvitte og tandresortioner. Vi har fået dækket uden problemer, men forsikringen er nu steget fra 914 kr. til 1646 kr. årligt. På den måde kommer der en ekstra selvrisiko på, fordi man har haft brug for forsikringen. Synes faktisk ikke det er i orden, men hun har stadig anlæg for både struvitte og tandresorptioner, så det er nok ikke realistisk at vælge et andet forsikringsselskab, så jeg lever med det smiley
    Ved ikke hvordan andres forsikringespræmier er blevet påvirket her på KG, efter I har haft brug for forsikringen?


  • #4   12. jul 2022 Jeg har Topdanmark med udvidet dækning. Jeg har været godt tilfreds og det har lige reduceret en regning på 10.000 med 8.000 kr. Jeg giver ca 1000 kr. pr kat pr. år

  • #5   12. jul 2022 LiLot
    De hævede Freddies selvrisiko med 100pct. Nu er hans selvrisiko så på 1500 kr.


  • #6   12. jul 2022 Vores forsikring hedder altid sygeforsikring.
    Vi giver 1368 kr om året.
    Vores selvrisiko og prisen på forsikringen er ikke steget selvom vi har brugt forsikringen.


  • #7   12. jul 2022 Tinkas forsikring omfatter alt, bortset fra "ny kat", hvis det skulle gå så galt, men både tænder og medicin er med.
    Tjekkede lige, og kan se at jeg har fået dækket ca. 8.500 kr på et år, helt uden nogle problemer. Så dækningen er ok.


Kommentér på:
Valg af forsikring

Annonce